Monday, September 8, 2008

OrdinarY mOnDay....but nOt a baD day...

Hari ne kra aku merasmikan blog kakak ku yg sorang ne...huhuh...cam besa ,aku agak kebengongan nak post pa...bab2 ne mmg aku agak kebluran skit...but anyway dh kata pon nk rasmi so nk write sumthing 'bout today...ari ne kat skool mmg bosan,mengantok,sejuk...and lapaq..(mkn ja to huhuh)...bosan bkn sebab pa td bpa kerat ja yg p skool pon...cam besa kelas aku xpenah penoh mesti da la 4 or 5 or 6 yang absent.....dah la total x sampai 20 org...cikgu yang nak ajaq pun cam xdak semangat ja....huhuhu...so far what i can see and feel right now xdak simptom2 nak exam pun.....suma relax ja...hahahha siap da leh dgq lagu dlm kelas g...but ne la cabaran nya...dudok dlm kelas yang xdak suasana belajaq ..study group??jauhhh nun disana.....chatting group dala..so kena bersabo jala....kena kuatkan mental..... camna nak wat kelas aku ne bgi da suasana belajaq???kalo takat 2-3 kerat ja yang semangat belajaq pun wat pa............................................... i wish i could freeze everything around me ....So sok nak wat azam baru ...esok mmg totally byk masa free,so aku nak make sure at least kawasan aku baca buku or buat revision and no more sembang2 merapu...actli td xsembang sgt pun tp buang masa sejam gakla.....agak kerugian...huhuhu... but i'll make sure tomorrow will be better than today.....geng2 malaun kat kelas aku tu cam xleh nak kata pa dah sora depa mmg loudspeaker pnya style so i cannot change it ...and i m already get used to it...hohohoho.....i better stop now cause i have to prepare 4 my next presentation.........huhuhuhu...bye 4 nOw.....

p/s: the gud thing bout today is...: hAri ini Bkn hAri yg MemenaTkan.............

1 comments:

orkid kaler hitam said...

permulaan yg bagus...hmm leks arr..form 6 ni more to study sendiri kot..independent