Friday, September 12, 2008

Today...kusut!

Hari ni lepak ofis...purpose nak gi mdec setel hal work permit expatriate...tp tgk la apa aku buat huhuh...bila cari dokumen xjumpa mula la fokus kat tempat lain...mana aku letak married cert tu...mana dia? haila..xkan ilang kot....adushhh...kalo ilang camna? masalahhhhhh...tadi baru je lepas chat gan pei...baru je convince dia that everything will be ok...whoaaa skang tatau mana aku letak married cert dia lak...mati loh...huhuhu dan suppose hari ni aku pegi high court ...tapi aku xpegi jgk...sebab aku bangun lambat...smlm tidoq lambat dan reason lain sebab aku tak pegi..selain bangun lambat & takut stuck dlm traffic jem...aku terhilangkan no. tel translator tu...hailoh... careless nye....mana nak cari translator tu balik takkan nak main aci redah masuk opis dia je...kena la make an appointment dulu...hisy! ape tah nama translator tu..Ms.Lim...Ms.Lee....haiyo nama dia pun dh lupa..ngeee kusut!

waaa dah 1.30p.m...i've to prepare the docs & make a move...grrgrrr

ok

daaa
c u on da next... chattering

1 comments:

orkid kaler hitam said...

yay jumpa dh no.tel translator tu..nama dia Ms.Lu la hehe & married cert pun dh jumpa....:D