Saturday, March 21, 2009

eksperimen malam minggu

he he...

malam ni aku gan ean (miss321action) telah menjalankan satu misi yang lebih kepada eksperimen iaitu jeng jeng jeng...membuat perkara yg agak xleh blah gak la dengan merekabentuk rambut masing2 hahaha gila dowh...asalnya aku la rimas gan masalah keguguran rambut yg makin menjadi2 ni..so aku nak potong la rambut...ada la pegi survey kat salon2 rambut....mak aiiii...mahal bapak nak kerat rambut ja sampai RM60... huhu...ye la kan potong rambut pun kerja seni gak kan...so do appreaciate art la wei...so dari situ aku dapat idea utk tidak membaziaq...aku pi beli la guntin yg rega RM2.50 kat Giant semata2 nak buat eksperimen kerat rambut sendiri...konon2 nak suruh si ean la yg kerat...cewah mula2 tu ean tak berani nk kerat rambut aku...tak reti la mcm2 la ada kat dia...sekali dgn dia2 skali guntin rambut sendiri...dia kata guntin tu berhantu..hahha salahkan guntin la plak...ish2....guntin punya guntin... aku rasa rambut aku dah serupa pompuan sakai dah...xleh blah la...tapi bila perkemaih..ok la plak...look young la plak...ecewah...hehe...tapi syok gak kan buat aktiviti kerat rambut sendiri ni...time ni la kita nak tau sama ada kita ni ada bakat terpendam ke tak...ngeh3x...mana kot tau one fine day leh open satu salon rambut plak ka....(ceh sempat berangan dowh) huahuahuahua

apa igt mamak2 yg bukak kedai guntin rambut tu suma attend kelas ka? podahhh suma tu main pandai sendiri je la..huahuahuahua

so hangpa buatpa malam ni?

tidoq dah ka?

lepak la..malam masih muda...esk cuti meh...;p

0 comments: