Sunday, March 8, 2009

home sweet home...

holla…aku skarang berada di hometown ku Penang…hee nikmatnya dapat balik & lepak umah…buat aktiviti pikir nak masak apa dgn mama, dpt tengok kucing2 yg dh makin comot hehe, dapat jumpa kengkawan…hooo kwn2 jom kita merendek mo? Hehe…best..best..tpi esk dh mo pulang…wa xbestnya…anyway keja tetap keja kan…kalo xkeja aku nak makan apa dowh..hmm apa aku nak buat hr ni yer…takkan nk lepak umah je kot…jawabnye jap lg lps makan aku tidoq je la…owh tidak…aku akan avoid tidoq siang…dh la mama sound aku dah gemuk…waaa…tamau tamau tamau…control ok control..heeeheeee…hmm why not aku buat something advantures like round island ke..lama dah xbuat keroja camtu…leh aku test skill driving aku..hahhaa…tapi penat sih..tapi satu kepuasan…tgklah japgi..kalo abah kasi greenlight..sebab nak pinjam keta dia kan…kalo xjadi round island..igt nak lepak Queensbay yg xpernah aku jejak lagi tu…hoh aku rasa dah lama dah Queensbay tu dah beroperasi..tapi haram aku xpenah jejak kaki lagi…taper..taper kali ni…aku akan pi jgk…hehe..kay lah xlarat nak typing dah.. mo buat calling mangsa2ku pulak ;)…daaaaaaaaa….

0 comments: