Monday, April 27, 2009

hari minggu yang sangat memuaskan..

hoyeiii...seronok aku dapat menghabiskan masa melepak kat rumah sekali-sakala di hujung minggu..selalunya kalo hujung minggu jangan harap la aku nak lekat kat umah but last weekend aku mode ala-ala home sweet home..wah bahagianya bila sekali-sakala boleh masak untuk diri sendiri, boleh abiskan stok2 yg berkurun dalam peti ais tu, boleh perabih baca 3 novel tanpa henti, boleh basuh baju, kemas umah & tido dgn jayanya hehe

punyalah bersuka-ria di rumah sampaikan plan nak kuar tukar tayar keta baru pun aku tak buat, nak kuar beli barang dapuq pun tak jadi...punya la aku smlm ala-ala mode perempuan baik-baik.. hahaha muntah darah sat...

tapi yg pasti cuti hujung minggu yg lepas aku rasa sangat puas even lepak di rumah ;)

2 comments:

kaseh mutiara said...

cey cey cey.. ala ala wanita melayu terakhir gitu..

orkid kaler hitam said...

hahaha poyo ja lebeh aku ni ;p