Friday, April 24, 2009

hari ni aku laloq

huwarggggh

disebabkan bahana nak habiskan novel yang aku beli kat pesta buku semalam aku buat keja yang dah lama aku tak buat iaitu tidoq lambat huuhu pukul 5 pagi baru aku tidoq konon nak lelap sejam je la sementara nak tunggu subuh...hmmm harammmm...subuh aku ghaib macam tu ja...alarm aku jerit tepi telinga suruh bangun macam tarak guna...haiyo apa nak jadi la dengan aku ni! busuk punya orang!

aku terjaga pukul 8.30 pagi terus masuk toilet mandi 10minit pastu cari baju yang tak payah iron nasib baik hari ni jumaat..leh pakai jean...kalo tak confirm aku termenung depan closet 15minit..huhuhu then tengok muka kat cermin mak aiii dah macan rupa zombie dengan mata merah sebiji macam minah laloq tak cukup zat

dan penghabisannya aku pi keja dengan muka selebet & nasib baik jugak aku tak terhoyong-hayang selalunya kalau aku tak tidoq sure aku rasa macam terawang-awang & jalan pun confirm melelong-lelong macam orang mabuk..maybe sebab aku tidoq jugak kot sat

hmmm huhu hoho dah la petang ada survey nak kena ligan komuter satgi mintak2 la keadaan aku stabil sat lagi..ameen

2 comments:

kaseh mutiara said...

aku leh bayang muka laloq hang cam na.. hihihi

orkid kaler hitam said...

huhu hoho hehe...hr ni aku fresh jgk