Tuesday, April 21, 2009

spesis ni memang xleh blah...

firstly aku nak kata jugak macam haram!

pada sapa? dan kenapa?

pada mamak juai pasembuq kat Padang Kota Lama, Penang sebab katok aku RM18 untuk sepinggan pasembuq yang aku rasa dia memandai tambah bagi jadi banyak..lahabau punya mamak!

banyangkan aku cuma ambik cucuq udang 3 keping, tokua 2 keping dan 5 keping lagi pelbagai fish cake yang aku jamin kat K.L sekeping dalam RM1

sebab aku yakin sangat2 dia katok...sebab masa aku dok pilih2 pasembuq tu..aku dengaq dia dok sembang gan kwn dia dalam bahasa keling dok sebut2 K.L2...aku bajet dia agak aku pa mai dari K.L la tu...so bleh katok kow2

tapi silap aku gak tak tanya dulu berapa dia juai untuk sekeping pasembuq yang aku pilih tu & tak tunggu kat situ...haiya

nak buat macam mana lagi dah...benda dah lepas..cuma lepas ni aku tak pi dah gerai mamak tu...

sorry la mamak...gua terpaksa blacklist kedai lu...nak meniaga....lu meniaga dengan jujur la...gua tak heran sangat dengan RM18 tapi sangat bengkek dengan peniaga2 yang tak jujur esp peniaga makanan...benda makan ni...sendiri mo ingat la...

haiya... busuk punya orang!

0 comments: