Monday, May 4, 2009

Sepetang di Queensbaymall

Adeiii!! Sakitnya tengkuk aku, lutut aku, badan aku, kepala pun pening.. Tengah sedap-sedap dok tidoq bapak aku gerak pulak, tu la aku ni gatai pi pesan milo ais tengah-tengah malam buta, sudahnya tak leh nak lena dah la..
Emmmm.. teringat pulak kenangan manis di queensbaymall :).. Kelmarin hari jadi aisyah yang ke 7 tahun. Kami bawa dia pi queensbaymall, main roller-blade. Wah! Best giler.. Mau nya tak best aku pun menyibuk sama main roller-blade jgk..
Emmmm.. ingatkan senang, rupa-rupanya... gedebuk! jatuh!! bangun.. gedebuk! jatuh!! bangun.. gedebuk! jatuh!! bangun.. gedebuk lagi! jatuh!! bangun.. gedebuk lagi dan lagi! jatuh lagi!! bangun lagi... adeiii!! macam nangka busuk daa.. Sakitnya badan, rasa bengkak lutut aku ni... aaaaa!! nak sangat main, ambik kau! Tapi aku tak puas hati, aku akan cuba main roller-blade lagi sampai boleh.. Malaysia boleh!!!..
Tiap-tiap minggu aku pi queensbaymall, aku tak pernah rasa seronok macam kelmarin, lagipun ni perkara baru yang aku lakukan dalam hidup aku, main roller-blade depan orang ramai, malu wooo... kalau terer takpa la, ni asyik jatuh ja.. takpa baru first time la katakan.. pastu aku tak peduli dah, aku buat selamba, lantak la org nak tengok pun tengok la..
Kesan daripada ni aku rasa happy sangat, hilang sikit rasa malu aku yang tak bertempat ni, kuikuikui.. hilang semua masalah, hilang segala tensen, walaupun masih ada sesuatu yang pahit berbekas di hati, yang pasti aku masih menikmati keseronokan yang jitu.. Ceh!! skema la pulak.. uuuuuuuuu..
Emmmm... Indah sungguh kenangan sepetang di queensbaymall.. Hehehe...

3 comments:

miss321action said...

bpa hinggit kena maen roller blade tu ???bestnya..nk try gak ar nnt..

sileNt_heaRtbrEaker said...

hang main rollerblade? kagum sehh aku..hehehe

qASeh_muTIarA said...

heh heh heh...