Friday, July 3, 2009

hantu !!! tido...

aku ni dah la susah nak lena malam, so kalau tak leh lena aku ngadap laptop ni je la, tak pun menyembang ngn famili aku.. alkisahnya semalam sembang pasal hantu, selalunya kalau cite atau sembang pasal hantu ni gerenti malam tak leh nak tido, sebab takut dan terbayang-bayang la kalau benda tu ada dekat dengan kita, tapi aku dengan selamba boleh sembang pasal cite hantu malam-malam buta, kononnya berani la, seram tu memang la ada jugak, abis je cite, ingatkan aku tak leh nak lena dan berjaga la sepanjang malam, tak sampai 5 minit mata ni rasa sangat la mengantuk.. dan leh lena nyenyak lak tu... ermmm... hah! kalau macam ni tiap-tiap malam kena sembang pasal hantu la, baru leh tido lena ngan nyenyak sekali..

hantukah hantu???!!!

atau

akukah hantu???!!!

hah!!!

hantukah aku!!!.....

0 comments: