Friday, August 7, 2009

sudah jatuh dihempap tangga..apa lagi mau bikin?

Itulah gambaran untuk situasi aku sekarang ni. Memang dah betul dah hilang punca. Tapi bukan nak kata tahun ni baru start jadi macam ni, boleh dikatakan selama 4 tahun kebelakangan ni, hampir setiap tahun nasib aku macam ni. Tapi tahun ni paling kronik.

Apa aku tak belajar dari kesilapan ke? Mungkin..

Sebab aku tak ambil port dengan masalah-masalah yang terjadi sebelum ni. Sehingga tahun ni, aku rasa dah mau nekad. Aku dah tak boleh tahan, sampai fikir kalau lagi setahun aku bertahan, mau aku join venture Pusat Mental Tanjung Rambutan. Nauzubillah...

Kadang-kadang aku fikir, sungguh la depa-depa yang blah tu semua memang bijak tak macam aku ni dok tunggu la macam tunggu bulan jatuh ke riba.

Betul la kata si xoul, zaman sekarang zaman pentingkan diri, bukan zaman nak kesian-kesian kat orang lagi dah!

so kesimpulan dari ayat di atas, jawapannya:

lu pikirlah sendiri babe.

1 comments:

kaseh mutiara said...

ermm.. kesian.. kesian... lu pikir la sendiri beb..