Friday, February 5, 2010

WaTer bLackout, LoSt n FounD

Semalam hari serba tak kena....

seluruh kampus xdak air....water blackout
Nasib bek aku xdak kelas so relax sikit la....
Then semalam gak Kolej aku wat event...Citrawarna Za'ba dan ada malam kebudayaan melayu.. Time tu jugakla kunci bilik aku hilang...sama ada tercicir or tertinggal tapi aku postpone dulu kerisauan aku tu ..enjoy the show dlu then baru aku pikir balik psal kunci tu...Pas habeh persembahan suma baru aku kalut carik kunci...dah la gelap....dan malang sekali tak jumpa.. time tu aku dah risau tahap everest dah ..mood nak makan suma ilang ...KUNCIKu...............

atLast alhamdullilah ada orang jumpa kunci aku and bagi kat akak bilik sebelah...so mood nak makan pun ada lek.....
tahap kecuaian aku ne dah makin melampau....pasne pa plak ak nak t'tertinggal............yg peleknya dalam byk2 menda aku bawak kunci yang aku tertinggal paper yang ak wat alas duduk tu ak tak tertinggal lak ne kunci yang tinggal.......but alhamdulilah i lost and i found....jutaan terima kasih kepada mereka yang terlibat dalam usaha mencari kunci and muchos gracias gak kpd yang menjumpainya.....

Back to the drama perfomance
Persembahan overall best walaupun tema seram tak feel sangat coz dah jadik komedi...hmm....but Kuda kepang n ulik mayang impresses me a lot....
So koklusinya best la....cuma xdakla best gila tp best la.....huhuhuh........


~Hari ni aku bangun agk awal....
~agak2 ayaq da ka xg.......Kalo xdak gak kna la wat planning mandi di tandas2 awam di tempat2 pilihan...hahaha...lawak tui smalam da yang mandi kat library,surau,masjid,....
aku plan nak ,mandi kat DTC...hahahha.....tp jauh plak.. xberbaloi....Mandi kat faks jala...huhuh..
Haru tuila...

2 comments:

kaseh mutiara said...

biaq betoi...

ungukungumu said...

itulah yg sebetoi-betoinya.............