Monday, September 8, 2008

Weekend Stories

just nice..just nice...erm nasib baik la jadi hehe..erm jadi ape? felik? cake that i've made last saturday for Potluck & BBQ berbuka puasa di rumah my cousin..ho ho nasib baik la jadi la cake tu...aku sangat takut cake tu x jadi bcoz i already janji with ena nak bring choc cake....so i must bring la by hook or by crook! lagipun my hand ni kayu xde aura seni langsung..before ni buat cake langsung xpernah jadi...hangus la, cake xnaik la, keras sgt la...haila...(tu pun ade hati nak buat biznes jual cake ;p) kali ni Alhamdulillah...jadi jugak akhir nye...next time ley buat lagi yay!

actually last saturday my cousin ade buat Majlis Berbuka Puasa ala-ala Potluck & BBQ style kat umah dia..tapi xde la majlis manenye pun...yg dtg tu pun sume cousin2 yg close belah my mom ade la dlm 15 kerat kepala....tapi had fun la..havoc jgk...manenye tak semua nye kepala 3 suku wahahaha...makanan pun lazat2 belaka....ape lagi bunyi je suara azan masing2 xtoleh kiri-kanan...bedal segala jenis makanan atas meja...dh kenyang perut gi solat...leh gitu..haha lepas solat baru la start acara sakat-menyakat & sewel-menyewel :D mcm tu la kitorang kalo berjumpa + melayan telatah sikecil 2 org anak my couz yang cute & notty...sgt terhibur... mlmnye aku dh xlarat drive...aku tdo je umah my aunt :D

here got some recording masa time berbuka kat umah b.net tu...
video taken by ~yaya~



The Next Day...

next day nye aku gi lepak umah my sis lak kat ampang...purpose tu nk anta baju dia haha then lepak nye lepak sembang nye sembang sampai ke petang jgk la...bru igt nak blik hahha saje je lepak lama skit..lps ni xdpt dh ler...dia pun dh nk gi Japan 4 tahun....whuhuuuu ... raye next year xcukup la satu corum family ku...then nk dijadikan citer...lepas lepak umah my sis tu bkn nye nk balik terus boleh plak tu aku gi nyinggah umah couz aku lg sowang kat ampang jugak... melepak gan sampai kol 9mlm baru aku blah...haila hari melepak sedunia sungguh smlm he he he dah tu sampai umah trus aku padam....kunun nak mandi dulu...tader nye la kalo dh start baring kat atas tilam ajaib tu confirm aku pengsan sampai pagi...haiyo teruk ini orang...kalo ma tau ni sure kene bebel sampai 3 hari 3 malam whuhuuu. waaa suda hampir 1/2 jam aku curik waktu keje tulih entry ni..hisy! xbaik2 pi wat keje nuuuu...jgn mkn gaji buta xberkat karang..tamauuuu wuhuu mintak simpang...kay lah cukup kat cni..petang karang kalo ade time..sambung utk Monday nye entri ek


ok

da daa
c u on da next...

0 comments: