Monday, February 23, 2009

akta khas lindungi wanita dari gangguan seksual

tadi ada baca utusan online pasal isu ni...baru aku tau tindakan yang diambil terhadap pencabul ni sume cuma tindakan tatatertib seperti amaran, turun pangkat & pembuangan kerja je...tu pun masih dalam pertimbangan...hmmm memang tak jalan la kalo itu je tindakan yang diambil...patutnya kenakan hukuman penjara jugak + sebat 100kali untuk makhluk2 perosak ni...baru diorang tau langit tu tinggi ke rendah...

info jelas sini

0 comments: