Tuesday, May 19, 2009

rasa macam nak hantuk kepala dia kat dinding

The Mysterious. daripada aku rasa macam oke-oke dengan dia terus jadi menyampah tahap giga! kenapa la ada spesis macam tu lagi? kalau dah tak mahu tu kau cakap la dengan mak kau terus-terang! tak payah main tarik tali dengan aku, aku tak ingin pun! jangan kasi aku tekanan bila mak kau asyik call aku boleh tak? kau ingat aku ni tak laku ke? terhegeh-hegeh nak kan kau. sorry you are not my taste actually! perangai dah la macam budak umur 17 tahun. Tak matang langsung! heee boleh pecah kepala aku macam ni!

sangat-sangat tekanan bila mak aku telefon bangkitkan isu ni.

memang hari tu aku hampir-hampir nak senaraihitam nama kau The Mysterious, dan hari ni memang sah kau dah disenaraihitamkan. SORRY!

nota: kononnya mula-mula macam misteri la tapi sebenarnya hampeh!

4 comments:

orkid kaler hitam said...

mama aku dh mula nak cop aku juai mahai. sapa yg juai mahai sebenaqnya? huh tension!

miss321action said...

hantuk ja.....

orkid kaler hitam said...

kalo aku jumpa memang aku hantuk ja pala dia...jom ang tlg hantuk sama..

amacam intebiu?

qASeh_muTIarA said...

aku pun nak tolong hantuk gak,, boleh??