Tuesday, June 2, 2009

Flashback to old movies

Mood melayan old movie kembali.....90's movie...zaman aku tadika and sekolah rendah...teringat dulu kat umah aku da tape cta Never Ending Story ngan cta Now and Then ..actually banyak tape tapi dua movie tu yang aku still ngat sampai skang...Never Ending Story cta yang xkan aku lupa....aku tengok cta tu time aku tadika kot x pun darjah 1 cam tu la.....cta sc fiction/fantasy... Tapi time tu aku xpaham sangat jalan cta dia.. aku dok seronok tengok watak2 and makhluk dalam cta tu yang sunggoh kepelekan......sebab tu aku xleh lupa sampai skang......Ha lagi satu cita Fantaghiro ingat lagi cita ne da kat tv2.....cita ne pun byk gak makhluk pelek........



Cita Now and Then,cita ne pon aku ska tgk gak dlu...bpa kali ulang pon aku xto ..tapi mmg banyak kali la dok ulang tengok cta ne dulu...Dulu kan xpakai Cd or Dvd g....Kilah ngan Yayah kot beli tape cta ne kat pasar malam....tapi tape tu dah xdak dah kat umah ..dah ilang dah....hmm kalo da cam la leh tgk.....so skang ne aku dok layan movie2 ne kat Youtube ..hehehheh...


Bebanyak terima kasih kepada orang yg rajin upload movie2 lama ne kat Youtube...huhuuhu....

2 comments:

orkid kaler hitam said...

ada ka Fanthaghiro kat youtube?

ungukungumu said...

fantaghiro da tp xsure la bpa byk...